Romance starring Motoki Masahiro from Departures with original story, script and direction from Nishikawa Miwa of SWAY. A bestselling author discovers the joys of living for others after his wife dies and he spends time with children who have lost their mother.
Bestselling author Kinugasa Sachio's (Motoki) wife dies in a freak accident. He was cheating on his wife at the time of the accident and has to put on a fake performance as bereaved husband. Sachio meets Omiya (Takehara Pistol), whose wife died in the same accident, and offers to help take care of his children.