Drama film adaptation of Nakazawa Hinako's same-named novel. Depicts the tempestuous lives of a carefree woman living under the same roof with her father and her boyfriend twenty years her senior. Directed by Tanada Yuki, known for creating subtle depictions of characters' inner lives.
Aya (Ueno Juri) spends her days as she pleases living in an aging apartment with her older boyfriend Mr. Ito (Lily Franky). Her peaceful days are upended when her father (Fuji Tatsuya) shows up at her place after getting kicked out from his son's home.