"Rock'n porn" coming-of-age movie about an average guy without any particular talent who works as a musician. Directorial debut from art director Anzai Hajime, who adapts Miura Jun's short story.
A guy (Maeno Kenta) spends an extra year studying for college entrance exams but ends up at a second-rate university, and becomes a musician after randomly getting involved with a group of rock music enthusiasts. Eventually he gets married and has a child and builds an ordinary life for himself, but he hasn't been able to break off his college romance with Kaoruko (Tsukifuna Sarara).