Up-and-coming director, Igashi Aya, depicts the interplay between a high school girl in a rural town and her male cousin visiting from Tokyo. The film won the Runner-up Prize at the 28th Togaku-sai Film Festival, the Special Jury Prize at the 2016 PFF Award, and the Golden KOJIKA Award at the 4th Nara International Film Festival's NARA-wave section for student films.
Feeling suffocated by life in the countryside, Mako jumps into the river to relieve her stress. Her male cousin visiting from Tokyo catches her doing this, but as she spends the summer with her older cousin, Mako's world begins to change little by little.