Short film about a protagonist obsessed with an underground idol, set in Kiryu City, Gunma Prefecture. Won the Special Mention award in the Off Theater Competition at the 2017 Yubari International Fantastic Film Festival.
Kohei (Nakamura Makoto) is a craftsman at an old-time textile factory, and one day he meets an unusual girl named Megumi (Nishikiori Megumi). He goes to see a live concert where Megumi is performing as an underground idol named "Memetan," and he falls under the spell of her singing, dancing and her gentle smile.