Film adaption drama of the bestselling novel by Higashino Keigo, whose books have sold over 8 million copies worldwide. Directed by Hiroki Ryuichi of April Bride and Policeman and Me.
Atsuya (Yamada Ryosuke), Shota (Murakami Nijiro) and Kohei (Kanichiro) sneak into an abandoned shop to spend the night. However, it used to be the Namiya General Goods Shop, which also dispensed advice to people in trouble. A letter written 32 years ago asking for advice suddenly comes through the shuttered shop's mail box slot.