A live-action thriller based on Miyatsuki Arata's identically titled comic directed by Shiraishi Koji, who helmed SADAKO VS. KAYAKO.
Usobuki Tadashi (Matsuzaka Tori) is a mysterious man in a black suit who will perform without fail a request to have someone killed. His targets unequivocally die by illness, suicide, accident, etc., but there is never proof of murder. The investigation is proving difficult and the police detectives are being led around by Usobuki's power to manipulate people. However, a female detective, Tada Tomoko (Sawajiri Erika), seems to be the only one Usobuki is unable to command.