A film adaptation from the novel "Yuzai" helmed by Six Four director Zeze Takahisa. It depicts a grown up juvenile criminal who had once shocked the world.
Masuda (Ikuta Toma), who had his dreams of being a journalist dashed, begins working at a backstreet factory around the same time as Suzuki (Eita). Suzuki avoids interacting with those around him and doesn't talk about his past, but gradually he begins opening up to Masuda who is the same age as himself. However, through certain circumstances, Masuda begins to suspect Suzuki is the juvenile criminal who had been responsible for a killing spree of children seventeen years ago.