Harumoto Yujiro won acclaim for his debut film Going the Distance and directs and writes this drama that tackles the contradictions and problems of hyper information-driven society. Produced by In This Corner of the World director Katabuchi Sunao. Selected for the Panorama program at the 71st Berlin International Film Festival.
Documentary director Yuko (Takiuchi Kumi) covers the suicide of a high school girl who was the victim of bullying. Just as she gets closer to the truth, she is faced with the ultimate decision after learning an unexpected and shocking fact from her father.