A coming-of-age film that uses the radical approach of crosscutting between fiction and reality to portray five high school students figuring out how to make a film.
High school senior Kei (Muto Yuta) gets invited to make a movie with his classmate Yu (Urara), who had previously been rather aloof. The production gets underway when friends Arisa (Takano Areina), Umi (Ohara Nako) and Jiro (Chiba Ryusei) join the project. They experience the joys and pains of production, plus lighthearted romance... The relationships in the group are complex and gradually transform.