This film, recorded with seven cameras, features a performance of the all-woman dance company "BATIK" hosted by Kuroda Ikuyo, a dancer and choreographer, from 2007. It is a highly story driven erotic work with girls dressed in colorful costumes revealing various emotions and dancing till they drop. It presents the charms of BATIK which draws out the abilities of the cast who strain their bodies to their fullest based on ballet techniques. The cinematography by Yamazaki Yutaka of Still Walking (Aruitemo aruitemo).