The final episode of the adolescent love romance series based on the popular comic series by Okada Kazuto serialized in "Young Champion." The work depicts the love between a loser virgin high school boy and a mysterious stunningly beautiful transfer student who plays with his sexual desires and innocent heart, spiced up with plenty of steamy scenes. Told by his object of desire Kurumi (Suzuki Akane), "I will be your master forever if you do not ejaculate," Hideo (Ninomiya Atushi) indulges in near-ejaculation sex acts. However, when Hideo returns to the room after going out to buy some drinks, he finds she has disappeared leaving a bloodstain on the bed.