A unique documentary by Ito Koji, who operates Umezu Kazuo's official website, closely following three years of the private life of Umezu Kazuo, a manga artist whose trademark is red and white striped borders. Through extremely intense days spent on his self-produced self-performed "Makoto-chan Dance", and the controversial construction of Umezu's own home, which ended in a court case, the documentary brings out the amazing and lovable face of a man with extraordinary curiosity and ability quite belying his age of 73, for whom living itself is creative.