A theatrical version of a surreal short clay animation film which attracted public attention as a late night TV show. The film with pop designs and lines read in a heavy Kansai dialect depicts the bittersweet episodes of two female comedians about to reach their 30s. Also shown are episodes not shown on TV, feature-length works which did not fit in the 3-minute slot and the back-story of the main characters forming their duo. A free-spirited and lovable Dont (voice: Unabara Tomoko) and a natural worrier Not (voice: Unabara Yasuyo) are female comedians in sensitive positions. The two fully engage in comic dialogues while they struggle through their dreams, friendship and love.