A human drama written and directed by Kitazawa Yukio, who has directed and produced many V-Cinema (direct-to-video) releases and internet dramas. Hiromi (Takaai Hiromi), who has lived with an inferiority complex due to a large birthmark on her face, has a fateful meeting with Yamagami (Tokuhara Shinichi), a man who is with a serious emotional scar. One day Yamagami confesses that he killed someone in the past and invites Hiromi to once again climb the mountain where they met. When Yamagami doesn't show up on the promised day, Hiromi waits and waits.