An artistic documentary film which features the life of Katayama Isamu, a leather artist who obsessively distrusted the media. It is a work of art by Makino Koichi, who directed, filmed and edited this work by winning Katayama's trust through following and living with him for a year and a half. This film introduces the work scenes of Katayama, the owner and designer of the leather brand, "BACKLASH," that is popular among celebrities in Japan and abroad, who does not allow any compromises. It also shows his interactions with those close to him.