A love story adapted from the short story collection ‘Ice Cream Fever' by Akutagawa Award-winning author Kawakami Mieko. This is the first film directed by art director Chihara Tetsuya, who is active in a wide range of fields.
Tsuneta Natsumi (Yoshioka Riho) is on the verge of giving up her dream of becoming a creator, and is currently working part-time at an ice cream shop. One day, Hashimoto Saho (Motola Serena), a writer, comes to the store and she feels a sense of destiny. Meanwhile, her part-time colleague Kuwashima Takako (Utaha) watches Natsumi's changing feelings with mixed feelings.