A thriller remaking the 2011 Korean film Blind to also take into account the nature of Japanese society. Mori Junichi of the "Little Forest" series directs.
Once an outstanding policewoman, Hamanaka Natsume (Yoshioka Riho) is in the pit of despair after losing her sight and her younger brother to a blunder of her own doing. One night she has a near collision with a car from which she could hear the voice a small girl. She reports this to the police who turn a deaf ear so she begins her own investigation and tracks down another witness at the scene, Haruma (Takasugi Mahiro).