Drama that shows what happens behind the scenes in the wedding industry. Directorial debut for Katajima Shozo, who served as assistant director on films including Water Boys and Lady Maiko.
Aikawa Aiko (Yoshioka Riho) is a rookie wedding planner who loves her job helping people with their weddings. However, Aiko causes nothing but headaches for her boss and colleagues thanks to her hotheaded nature and screw ups. One day, a sad mother asks for advice about her daughter, who is engaged but won't hold a wedding.