Music film with direction, script, editing and visual effects by comic book artist Time Ryosuke. Fantastic visuals depict the special abilities of a girl who claims to be a dolphin, with music from the electronic band yamaNEUyuzuru. Screened in the music cinema project MOOSIC LAB 2014.
Isari (Kawakami Eri), whose band has split up, encounters Ruka (Yoshioka Riho) wandering in the streets. Isari finds herself drawn to Ruka, who claims to be a ?dolphin girl? with the brain of a dolphin, and learns the sorrows of synthetic organisms.