An installment from program A of an omnibus about mysterious creatures made as part of the first film project by Polar Circle, a collective founded by director Kageyama Shu who has gathered together an eclectic range of unique filmmakers. Its director is Time Ryosuke, creator of the mixed martial arts manga "Avec Punch". "The experiment has failed!" declares Kenichi, who is simultaneously obsessed with his mother and little girls despite being his family's eldest son. His older sister Rika appears to have a good head on her shoulders at first glance, while his younger sister Suko is as free-spirited as she looks. Standing outside their front door, what do these sisters see beyond it?