Suzuki Toraji Hiroyuki is an artist who has been chasing after the connection between heaven and earth, thus pursuing "dochu drawing" where Japanese washi papers with pictures drawn using special ink that are left in the ground for 100 days are dug up. This is a documentary film following an art project for half a year where he built a structure (Dochu Shrine) within the premises of Sarutahiko Shrine in Ise and dedicated his drawings on the ceiling of the Dochu Shrine. The work reveals the devotion and austerity of Suzuki as an artist as he engages in complicated tasks with the help of the locals.