A short omnibus feature created by eight new and talented directors, four from Tokyo and four from Nagoya. Against a backdrop of serial terrorist attacks, the film is sprinkled with offbeat dialogue and humorously depicts the interplay between two women who both suffer from a nameless anxiety. The directors include Sakai Takehiro, who frequently takes part in many independent film festivals in Nagoya. The film takes place in a rural city that is frequently subject to bombings without prior warning from the terrorists. One day, a female member of the terrorist group responsible for many acts of violence encounters a woman with a nosebleed in an apartment she has broken into.