A short omnibus film that brings together eight individual directors from Tokyo and Nagoya. Sato Ryosuke, one of the producers of this project, takes the director's chair to imaginatively depict the sense of stagnation felt by people living in a modern city. A woman exhausted by her day-to-day life surrenders herself to ambient music and sleeps with projected forest images on returning to her home. Gradually, the woman's body begins to shimmer and a multitude of alter egos emerge, and these women begin to wander the city streets.