A thrilling adaptation capturing the essence of the "Shojo tanteidan" (*Girl Investigator), cell-phone game series. One girl sets forth to solve a series of kidnappings in a rural city. Directed by Yoshida Yuichiro, the creator of the first chapter in the omnibus film, A Girl in The Sunset (Yubae Shojo), Asakusa no Shimai (*The Asakusa Sisters). A series of kidnappings targeting girls dressed in red has been dubbed the "Red Riding Hood Cases." Hoping for the safety of her vanished friend Michiru (Hosoya Risa), Lisa (Sato Ui) begins to suspect her detective uncle is the culprit.