This taught drama, by Love Exposure Ai no Mukidashi director Sono Shion, stars AKIRA from music group, EXILE in the leading role. Although his father is seriously ill, AKIRA has himself been sentenced to have his life curtailed even sooner. This film powerfully portrays the conflict created when the man reveals the fact of his illness to his family and lover. AKIRA is shocked to hear that his father, (Okuda Eiji) has been hospitalized with cancer. He visits his father each day for one hour only, but the gap between them slowly begins to close. However, he then discovers that he too is dying from cancer.