A comedy that reunites the cast of the TV drama 'LEAVE IT TO THE NURSES,' it portrays the sincere efforts of a career woman's attempts to deal with childbirth and childcare after she unexpectedly becomes pregnant. Yoko (Mizuki Arisa) is a busy editor who learns that she is to be promoted to be the chief editor at a new magazine. But she also finds out she is pregnant with the baby of cameraman Tetsuya (Tanihara Shosuke), even though they only spent one night together. Yoko is forced to make a choice between a career as an editor and a life as a mother.