Keeping in mind the female audience, this is a modern remake of the "Nikkatsu Roman Porno," originally filmed in 1971, of the same name. The director is Nakahara Shun, who got started in Roman Porno. Shirakawa Kazuko, who starred in the original, makes a special appearance. Kiyoka (Takao Sakiko), a full-time housewife who lives in a stifling apartment block, is frustrated by her husband who works all the time and by the neighbors. One day she impulsively begins a physical relationship with Teppei (Miura Masaki), a suspicious-looking water purifier salesman.