This is the first love drama announced in eight years by director Fukushima Takuya, who's theatrical debut work was the unusually long running hit PRISM. This film opened the Japanese Eyes section of the 22nd Tokyo International Film Festival, was formally entered in foreign film festivals such as the 12th Barcelona Asian Film Festival in Spain, and has set late show attendance records for live-action films at theaters in Tokyo, where it was released. A rare disease called "emanon" which causes people to lose their most precious memories is spreading in Tokyo. Mio (Romi) is called out to by a man she doesn't recognize, Teru (Kusano Kota). She thinks he's trying to pick her up, but he says he used to be her boy friend.