An entertainment action piece by V-Cinema gang film director Kanazawa Katsuji. Starring veteran actor Matsukata Hiroki who boasts a 50-year acting career. Pop singer Shimatani Hitomi plays the heroine. Matsukata plays Kurosawa, a bodyguard who is traumatized after having killed a man in the line of duty. He resolves to retire, but then is asked to provide his services for a young painter named AYA (Shimatani), and reluctantly takes on the job. The free-spirited AYA is used to having her way. She first shows disdain towards the man, but gradually comes to appreciate his kindness.