The artist Masuyama Rena is a representative of the anti-war art group "Pink Guerrilla" and this is a social awareness documentary that introduces her activities as well as recreates her dramas in her childhood and school years. The Pink Guerrillas opposed the Iraq war, demonstrating in pink bikinis, and went to Iraq to put on an erotic and provocative performance with local artists. The director was Ugai Kunihiko, who has edited many films and directed for the first time.