Based on the concept of "in order for all life to continue living gracefully and healthily," this is the seventh work in director Tatsumura Jin's ongoing series of nature documentaries. The theme throughout this seventh work is to offer up a prayer to the wisdom of life that exists hidden within living bodies and wishes for the healthy expression of natural healing powers. It features appearances and messages to all of humanity from Andrew Weil, a doctor of integrated medicine; Takano Takako, an environmental education activist; and Greg LeMond, former Tour de France champion.