A documentary closely following OUTRAGE, a band that has been driving the heavy metal music scene in Japan for over 20 years, featuring how the band creates albums and goes on live tours. OUTRAGE has been on the front line of the music world since its debut in 1987 with vocalist Hashimoto Naoki leaving and re-joining the team. The film shows the true untold history of the band and humorously depicts the personal lives of the four members, who are more than happy to work on everything on their own.