Director Vincent Moon, who has innovated music videos with his new improvisational style, focuses his attention on Tomokawa Kazuki, who expresses himself in multiple art forms. The work won the Sound and Vision Award 2009 at the Copenhagen International Documentary Festival. Tomokawa Kazuki, 59, sings and shouts with his guitar in his arms. It offers a glimpse into the philosophy of the legendary folk singer, poet, actor, painter, bicycle race critic, heavy drinker, and father.