A short fantasy film made in 2010 by TAKEUCHI Taijin, a talented stop-motion animator, whose A wolf loves pork. achieved one million views in ten days after it was uploaded to YouTube. A young man sitting in a room is joined by a fish, which he eats, causing him to see strange dreams. Puppets of the boy and the fish were hung by wires from the room's ceiling, and filmed frame by frame. The illusory imagery that manifests in the room was not created with CG, but by painting directly on the ceiling, walls and floor, and stop-motion animation.