A live-action adaptation of the popular comic aimed at young adults by Katsu Aki. Gravure idol Morishita Yuuri plays the lead role in this abundantly sexy and comical depiction of two newlywed virgins who attempt to develop their love for each other through sex. Onoda Makoto (Miura Riki) and Yura (Morishita) enter into an arranged marriage without any sexual experience whatsoever. After failing to consummate their union on their wedding night, they try desperately to become a genuine married couple, but Yura begins to suspect that her husband is only interested in her body...