Drama depicting contemporary society through the interior lives of three men who harbor unspeakable secrets. Maeda Ken, actor and impersonator extraordinaire, wrote and directed this adaptation of his debut novel by the same title. A former instructor (Nishina Takashi) at a well-known cram school who has acted wrongly toward an elementary student in his charge, a man who continues to steep in memories of his deceased mother (Hirayama Hiroyuki), and a man who lives to break into other people's rooms (Takito Kenichi). These troubled men grope for their paths in life.