The Bloodthirsty Butchers have shaken Japan's rock scene since their formation in Sapporo in 1987. This documentary delves into their musicality that generates an endless stream of unique songs, starting with their famed album kokcorono. Former music program producer Kawaguchi Jun directs as he accompanies the band from freezing Hokkaido to sweltering Taipei to film their live concerts, and deals head on with the complex human relations that go hand in hand with the band's long career.