Documentary focusing on soccer's Regional Leagues, a rank below the nationwide amateur Japan Football League, which itself is a step below Japan's professional J-League. First-time director Himoto Jun vividly depicts the confrontation between the rival teams of Nagano and Matsumoto, which hail from the same prefecture. AC Nagano Parciero and Matumoto Yamaga FC of the Hokushinetsu Football League, said to have the most hotly contested district in the Regional Leagues. The two archenemies butt heads in this Shinshu derby match.