The first movie version of the talk variety show that debuted on television in 1994 and has been performed as a stage version each year since 2000. Revisits previous performances and presents choice skits, discussions and pop music performances. During the TV program recording one day. Guests Matsui Naomi, Isono Kiriko and Morio Yumi help a goldfish after receiving a postcard from a viewer. Several days later, two women (Isono, Morio) dress up as goldfish and visit the housewife who sent the postcard (Matsui).