Documentary closely following a team of six women ages fifty-four to sixty-seven years over a two-year period as they attempt a relay across the Straights of Dover. Directed by Nakajima Hisae, who has directed numerous pieces for NHK Educational TV. Headed by Okochi Fumiko, Team Orihime decides to take part in a relay across their beloved Straights of Dover, even as they take care of parents and family. Family members initially object, but are touched by the women's enthusiasm and gradually begin to understand.