An entry in Project Dengeki, a screening program introducing short works by up-and-coming directors selected by filmmaker and film school tutor Daikuhara Masaki. Its director is Sano Maki, a longtime protege of prominent independent filmmaker Izuchi Kishu. Shion (Kubo Shion) can't come to terms with the fact that her beloved older sister has hooked up with a good-for-nothing guy. Together with a weak-willed older friend, she tries all kinds of schemes in an attempt to make them break up.