Film celebrating the thirtieth anniversary of the founding of Nihon Falcom Corporation, venerable producers of videogames. Animated version of the three-part Trails in the Sky from the popular game series The Legend of Heroes, in which young lovers join forces to deal with turbulence in a parallel universe powered by a mysterious force. Lovebirds Estelle (voice: Kanda Akemi) and Joshua (voice: Mitsuki Saiga) become bracers at sixteen, combatting magical beasts and preventing crime. But Joshua vanishes right before Estelle's eyes as he pursues a mysterious group.