A self-produced film by director Tsubouchi Takahiro, who also writes, shoots, and edits his works. Set to the rhythms of flamenco music, it depicts the struggle of a public prosecutor who hides a secret regarding her child. Its cast features many stage actors and actresses, mainly from small theaters. Tokyo-based public prosecutor Morizaki Reiko (Sanada Etsuko) is assigned to a trial involving the abduction of a newborn baby, which forces her to deal with her own past. Twenty years earlier she walked out on her husband and child, despite having gained custody through a special adoption.