The latest from writer-director Yaguchi Shinobu, who has produced a string of hits including Happy Flight with his unique viewpoint and outstanding comedic sensibility. Mickey Curtis (KAMIKAZE TAXI}), credited as Igarashi Shinjiro, gives a wonderful performance as a stubborn old man in his first starring role.
Consumer electronics company employee Kobayashi (Hamada Gaku) is ordered to develop a bipedal robot, but fails miserably. He comes up with a plan to pass off a human in a suit as a robot, and finds an elderly man named Suzuki (Igarashi) who fits inside the suit perfectly, but...