Every year, Nippon Broadcasting runs a special radio campaign around Christmas for vision-impaired listeners called the Radio Charity Musicthon. This documentary follows the 2010 musicthon.
Focusing on the true faces of comedy duo Audrey, who act as the program's main personalities, it shows their conversations with guests down the years and their interaction with students at a school for the visually impaired. Amid a relaxed atmosphere typical of radio broadcasting, it offers rare glimpses behind the scenes of the Musicthon.