An installment from program A of an omnibus about mysterious creatures made as part of the first film project by Polar Circle, a collective founded by director Kageyama Shu who has gathered together an eclectic range of unique filmmakers. Director Wada Hiroyuki depicts a strange forest encounter. "Walking trees" were once wildly popular, but lately people have grown tired of them. One day in a forest, a woman appears who apparently intends to dispose of such a tree. Then she comes across a woman who collects and cares for abandoned walking trees...