An installment from program B of an omnibus about mysterious creatures made as part of the first film project by Polar Circle, a collective founded by director Kageyama Shu who has gathered together an eclectic range of unique filmmakers. Kaga Kenzo directs this mockumentary. At an audition for his latest production, a prospective cast member tells filmmaker Kaga that they can see little people. Roused by these words, he puts his film to one side and begins a search for these tiny creatures. Caught between coincidence and destiny, Kaga finds himself in a hellish situation...