This film earned high acclaim after winning the 2010 SKIP City Award at the SKIP City International D-Cinema Film Festival and being invited to numerous film festivals, including the Vienna International Film Festival. Love story that gives a fresh depiction of a couple's wavering emotions. Shinji (Kanyama Keihiro) is influenced by his friend's decision to get married, and starts to get the idea of marrying Makoto (Murakami Maki), his live-in girlfriend. Makoto is completely absorbed in her own life and is not in favor of marriage, but one day she notices signs of being pregnant.