An richly evocative drama about a couple who lose everything in a fire and attempt to make a fresh start by swindling others. Its director is Nishikawa Miwa, whose SWAY and Dear Doctor were screened at numerous film festivals around the world.
Married couple Satoko (Matsu Takako) and Kanya (Abe Sadawo) run a small eatery in a corner of Tokyo, but on the 5th anniversary of its opening, a fire starts in the kitchen and burns the place to a cinder. In desperate need of cash, Satoko and Kanya embark on a marriage scam in an attempt to put their lives back on track.